Oferta szkoleniowa dla pracowników urzędów pracy
- Zamówienia publiczne w świetle nowelizacji ustawy Prawo Zamówień Publicznych a praktyka powiatowych urzędów pracy
- Wypalenie zawodowe
- Obsługa klienta trudnego
- Zwrot podatku VAT przy udzielaniu dotacji i refundacji
- Techniki obsługi klienta z uwzględnieniem etyki urzędniczej
- Elastyczny pracownik urzędu pracy
- Wsparcie osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w szczególności:
osób niepełnosprawnych, osób 50+, osób długotrwale bezrobotnych
- Metoda Hiszpańska – nowa metoda pracy z osobami bezrobotnymi
- Centrum Aktywizacji Zawodowej w 2013 roku – profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem zasady równości
szans kobiet i mężczyzn
- Dobór usług oraz instrumentów rynku pracy w zakresie skutecznej aktywizacji zawodowej osób będących w
szczególnej sytuacji na rynku pracy
- Diagnoza predyspozycji zawodowych oraz profilowanie klientów urzędów pracy
- Kontrakt socjalny – współpraca Urzędu Pracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej
- Jak zbudować efektywny zespół
- Autoprezentacja i tworzenie wizerunku instytucji
- Asertywność w pracy
- Wystąpienia publiczne
- Planowanie rozwoju zawodowego osoby niepełnosprawnej
- Specyfika pracy z klientem 50+
- Standardy usług rynku pracy realizowane przez pośredników pracy
- Równość szans kobiet i mężczyzn
- Kierunki i zasady nowego okresu programowania Unii Europejskiej na lata 2014 - 2020
- Rola Powiatowych Rad Zatrudnienia w opiniowaniu programów Aktywnej Integracji dla osób długotrwale bezrobotnych.
Perspektywa 2014.
Karta uczestnictwa w szkoleniu - POBIERZ
W celu uzyskania szczegółowych informacji o szkoleniach, prosimy o kontakt mailowy: office@boie.pl lub
telefoniczny: 42-639-95-69, 42-632-80-84.
Informacje na temat bieżących szkoleń są zamieszczane w zakładce Aktualności